پرداخت به ازای هر کلیک

620
PPC Management Provided
213
Social Advertising Projects
648
Successful PPC Remarketings
1198
Successful PPC Remarketings

پرداخت برای تبلیغات با هر کلیک: PPC چیست و چگونه کار می کند؟

پرداخت برای تبلیغات با هر کلیک چیست؟

PPC یک الگوی تبلیغاتی آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر روی یکی از تبلیغات آنلاین آنها کلیک می کند ، بابت آن هزینه پرداخت می کنند.

 انواع مختلفی از تبلیغات PPC وجود دارد ، اما یکی از متداول ترین آن آگهی جستجوی پرداخت شده است. این تبلیغات زمانی ظاهر می شوند که افراد با استفاده از موتور جستجو مانند Google – چیزهایی را که بصورت آنلاین جستجو می کنند – به ویژه هنگامی که جستجوهای تجاری را انجام می دهند به این معنی است که به دنبال چیزی برای خرید هستند.

این جستجو‌ها از کانال های مختلفی از جمله تلفن همراه (شخصی که به دنبال “پیتزا نزدیک من” از طریق تلفن خود) گرفته تا جستجوی خدمات محلی (شخصی که به دنبال دندانپزشک یا لوله کش در منطقه خود است) یا کسی که برای هدیه جستجو می کند (“گل های روز مادر” “) یا یک مورد عالی مانند نرم افزار شرکت.

همه این جستجوها باعث ایجاد تبلیغات به ازای هر کلیک می شوند. در تبلیغات با هر کلیک ، مشاغل دارای تبلیغات فقط درصورتی که یک کاربر در واقع روی تبلیغ آنها کلیک کند هزینه پرداخت می‌کنند، از این رو نام “پرداخت به ازای هر کلیک” را دارا است.

تبلیغات با پرداخت هر کلیک چگونه کار می کند؟

به منظور نمایش تبلیغات در کنار نتایج در موتور جستجو (معمولاً به عنوان صفحه نتایج موتور جستجو یا SERP گفته می شود) ، تبلیغ کنندگان به سادگی مبلغ بیشتری را نمی‌پردازند مگر اینکه اطمینان حاصل کنند که تبلیغاتشان برجسته تر از تبلیغات رقبای خود است.

در عوض ، تبلیغات منوط به آنچه به عنوان حراج آگهی شناخته می شود ، یک فرآیند کاملاً خودکار است که گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اصلی برای تعیین ارتباط و اعتبار تبلیغاتی که در SERP های آنها ظاهر می شود ، استفاده می کنند.

پرداخت به ازای هر کلیک

چگونه کلید واژه ها در تبلیغات با هر کلیک کار می کنند.

همانطور که از نام آن پیداست ، حراج آگهی یک سیستم مناقصه است. این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان باید طبق شرایطی که می خواهند تبلیغات را تبلیغ کنند.این اصطلاحات به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند.

 به عنوان مثال بگویید که کسب و کار شما در تجهیزات کمپینگ تخصص دارد. یک کاربر که مایل به خرید یک چادر جدید ، کیسه خواب یا اجاق گاز قابل حمل است ، ممکن است کلمه کلیدی “تجهیزات کمپینگ” را وارد موتور جستجو کند تا خرده فروشان این محصولات را پیدا کند.

در حال حاضر کاربر سؤال جستجوی خود را ارسال می کند ، موتور جستجو محاسبات پیچیده الگوریتمی را انجام می دهد که براساس آن حراج تبلیغ انجام می شود.

این تعیین می کند که کدام تبلیغات نمایش داده می شود ، به چه ترتیب و با کدام تبلیغ. از آنجایی که باید برای هر کلیک روی تبلیغات خود هزینه پرداخت کنید ، ضروری است فقط به کلمات کلیدی مربوط به شغل خود بپردازید ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که بازگشت سرمایه را از هزینه تبلیغات خود دریافت می کنید.

یک ابزار کلمه کلیدی می تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی مناسب برای پیشنهاد شما کمک کند که هم باعث فروش و یا تبدیل مراجعه کنندگان به خریداران شوند و گران قیمت هم نیستند.

WordStream: قابلیت عملی بودن را وارد

کمپین  تبلیغاتی با هر کلیک می‌کند.

اگرچه اصول اولیه تبلیغات با هر کلیک ساده است ، اما مدیریت یک حساب جستجوی پرداخت شده موفق می تواند چیزی مهم و بدرد بخوری باشد.

بسیاری از تبلیغ کنندگان به سادگی نمی توانند وقت و تلاش لازم را برای به روز بودن در مورد پیشرفت Google AdWords و Bing Ads اختصاص دهند ، و بسیاری از آنها فرصت های ارزشمندی برای توسعه تجارت خود از طریق PPC ندارند.

منبع

آخرین مطالب

سی آر ام

CRM چیست

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. همانطور که از نام آن پیداست ، نرم افزار CRM سیستمی برای مدیریت روابط با مشتریان است. برای