پاورقی وب سایت شما چقدر مهم است؟

فوتر

پاورقی وب سایت شما به اندازه طراحی هدر مهم است.

پاورقی شما در پایین وب سایت شما قرار دارد و در هر صفحه نمایش داده می شود ، با این وجود پانویس هایی را دیده ایم که حقیقتا با ایده عالی طراحی شده‌اند. یک طراح وب سایت عالی می داند که طراحی پاورقی به همان اندازه هدر و سایر عناصر در صفحه اصلی از اهمیت برخوردار است.

چرا پاورقی شما اینقدر مهم است؟

این تنها بخشی است که می توانید صفحات مهم ، پیشنهادات ویژه ، رسانه های اجتماعی و انتخاب اشتراک را همه در یک فضای مختصر ذکر کنید.

پیمایش

بازدیدکنندگانی که نمی توانند آنچه را که به دنبال آن می گردند پیدا کنند یا در تلاشند صفحه خاصی را پیدا کنند ، به عنوان مثال “درباره ما” یا “خدمات مشتری” ، اغلب نگاهی به پاورقی دارند.

ارائه اطلاعات

بازدید کنندگان شما انتظار دارند اطلاعات ویژه ای را در پاورقی پیدا کنند ، از جمله جزئیات تماس و شرایط و ضوابط عمومی شما.

مارک تجاری

از رنگ های سبک تجاری خود استفاده کنید و (بار دیگر) شامل آرم و دکمه های رسانه های اجتماعی برای افزایش ارتباط بازدید کنندگان با فروشگاه خود باشید.

پاورقی انسان شناسانه ، اطلاعاتی است که کاربر را به صفحات مهم سایت مانند ، مارک تجاری ثابت ، پیوندهای شبکه های اجتماعی هدایت می کند و بیانیه تبلیغاتی برای دیدن همه دارد.

با توجه به نمایش پاورقی در سطح وب ، شما می خواهید ترکیبی از محتوای دوستانه موتور جستجو و محتوای کاربر پسند داشته باشید.

 

پاورقی وب سایت شما باید شامل چه مواردی باشد؟

جزئیات تماس

جزئیات تماس – این ستون احتمالاً تنها ستونی است که فقط برای کاربر طراحی شده است نه موتورهای جستجو. هدر و پاورقی دو صفحه اصلی به غیر از صفحه “تماس با ما” هستند ، زیرا کاربر می تواند اطلاعات تماس را جستجو کند ، خواه آدرس ایمیل باشد ، فرم تماس ایمیل ، نقشه یا شماره تلفن / نمابر.

رسانه‌های اجتماعی

تقریباً همه وب سایت ها شامل دکمه های رسانه های اجتماعی هستند که در یکی از گوشه های بالای صفحه یا در پایین صفحه جمع شده اند. مزیت قرار دادن آن در زیر صفحه یا نوار کناری این است که به راحتی قابل تکرار است و در هر صفحه در همان مکان می ماند ، بنابراین کاربر نیازی به شکار آن ندارد. در حالی که اکثر افراد فقط دکمه های توییتر ، فیس بوک ، + Google و چند مورد دیگر را می گذارند ، اما محبوبیت برخی از نام های جدید نیز در حال افزایش است. با ظهور افزونه ها برای دکمه های شبکه های اجتماعی ، ادغام مجموعه ای از دکمه ها در چند کلیک حتی ساده تر است.

ثبت نام خبرنامه

این احتمالاً آخرین فرصت شما برای برقراری ارتباط با بازدید کننده شما قبل از ترک است ، شما می خواهید مطمئن شوید که راهی برای تماس با او در آینده دارید. ارائه یک ثبت نام در خبرنامه یک روش عالی برای ایجاد لیست ایمیل شماست. به یاد داشته باشید ، به ندرت مصرف کننده در اولین تماس خرید می کند ، قبل از اینکه تصمیم به بیزنس با شما بگیرند ، اغلب 4-5 تعامل لازم است.

آن را ساده و منظم نگه دارید.

بدیهی است که هیچ پاسخ آماده ای برای دقیقاً شکل ظاهری صفحه شما وجود ندارد ، اما باید نماینده برند شما باشد و شامل موارد اساسی باشد که در بالا ذکر کردیم. همه اینها به موضوع وب سایت شما و محتوای موجود در آن خلاصه می شود.

انتشار دهید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

آخرین مطالب