سئو محلی

سئو محلی چیست؟

سئو محلی

هر شرکت کوچک و یا چند مکانه میتواند کسب و کار خود را گسترش دهد و با استفاده ازاسترتژی های  سئو محلی مشتریان بیشتری جذب کند. در این راهنمای سئو محلی ما شرح خواهیم داد جستجوی بهینه محلی چیست.و اینکه استفاده از سئو محلی به بیشتر دیده شدن شما در حوزه آنلاین کمک میکند.

بازاریابی سئو محلی چیست؟

سئو محلی (بهینه سازی موتور جستجو محلی) ، که گاهی به آن بازاریابی جستجوی محلی نیز گفته می شود ، روشی فوق العاده مؤثر برای بازاریابی مشاغل محلی شما به صورت آنلاین است ، زیرا به مشاغل کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان محلی در زمان دقیق مورد نظرشان نشان دهند.

این امر از طریق روشهای مختلفی حاصل می شود كه برخی از آنها با آنچه كه در سئو استاندارد انجام می شود ، بسیار متفاوت است و بعضی از آنها روشهای آسانتری به نسبت سئو استاندارد هستند و میتوانند نیازمند سئو محلی خاصی باشند یا سرویس جستجوی بازاریابی محلی باشند.

"جستجوی محلی" چیست؟

ابتدا ، تفاوت های بین یک جستجوی اطلاعاتی استاندارد و آنچه را که به عنوان یک جستجوی محلی شناخته می شود ، بررسی خواهیم کرد.

آیا می دانید؟ براساس تحقیقات  گوگل ، 46٪ جستجوها دارای “قصد محلی” هستند.

حال فرض کنید میخواهید بپرسید چگونه میتوان مجرای گرفته شده فاضلاب را باز کرد ؟در حالیکه هدف اصلی شاید یافتن بهترین لوله کش نزدیک من باشد.

SERP های محلی چیست؟

آنچه که مشاغل محلی برای بهبود ترافیک  وب سایت های خودنیاز دارند  و یا از طریق درهای آنها به بیشترین دیده شدن نیاز دارند ، قابل مشاهده بودن در مورد “بسته محلی” یا “بسته 3” است. این بلوک سه لیست تجاری است که در نتایج گوگل بعد از جستجو با نیت محلی بودن ظاهر شده است.

در زیر بسته محلی که از جستجوی “لوله کشهای  سان فرانسیسکو” است نمایش داده شده است.

در اینجا متوجه تفاوت های زیادی با جستجوی محلی میشوید،  ساعات بازگشایی، نظرات  و حتی عکس ها متفاوت است. اگرچه Google به اندازه کافی باهوش است و می تواند این اطلاعات را مستقیماً از وب سایت شما بیرون بکشد ،اما  این جایی نیست که این عناصر از آن تهیه میشوند.

هر آنچه که در بسته محلی نمایش داده می شود ، ناشی از نمایه Google برای کسب و کار است ، بخش مهمی از بازاریابی سئو محلی که اهمیت بیشتری پیدا می کند ، زیرا Google سعی می کند درخواستهای جستجو بیشتر را مستقیماً در SERP برآورده کند.

ابزار رایگان ما ، RankFlux Local، به شما امکان می دهد که اولین کسی باشید  که می فهمید صنعت شما تحت تأثیر به روزرسانی های الگوریتم Google قرار دارد یا خیر.

سئو محلی

در اینجا متوجه تفاوت های زیادی با جستجوی محلی میشوید،  ساعات باطگشایی نظرات  و حتی عکس ها متفاوت است. اگرچه Google به اندازه کافی باهوش است و می تواند این اطلاعات را مستقیماً از وب سایت شما بیرون بکشد ،اما  این جایی نیست که این عناصر از آن تهیه میشوند.

هر آنچه که در بسته محلی نمایش داده می شود ، ناشی از نمایه Google برای کسب و کار است ، بخش مهمی از بازاریابی سئو محلی که اهمیت بیشتری پیدا می کند ، زیرا Google سعی می کند درخواستهای جستجو بیشتر را مستقیماً در SERP برآورده کند.

ابزار رایگان ما ، RankFlux Local، به شما امکان می دهد که اولین کسی باشید  که می فهمید صنعت شما تحت تأثیر به روزرسانی های الگوریتم Google قرار دارد یا خیر.

Google My Business چیست؟

پیش از این با نام Google Local شناخته می شد و مدتی حتی Google+ Local ، Google My Business (GMB) همانطور که از نام این محصول پیداست ، اسم پروفایل تجاری شما در Google است.

این اطلاعات را به مکانهای مختلف ، از جمله نتایج محلی و نتایج جستجوی Google Maps ، تزریق میشود ، اما آشناترین شکل ممکن است وقتی در قسمت بالا و یا بالای تلفن همراه باشد .

سئو محلی

این همان چیزی است که به عنوان پانل اطلاعات شناخته می شود. مشخصات GMB شما می تواند مجموعه ای از اطلاعات ارسالی توسط خود شما را داشته باشد ، مانند خدماتی که شما ارائه می دهید ، اطلاعات تماس ، توضیحات تجاری ، دسته و زمان بازشروع به کار ، اما توجه به این نکته مهم است که ویژگی هایی مانند ویژگی های GMB ، GMB Q& As و Google Review وجود  دارند، کاملاً توسط مصرف کنندگان ایجاد شده است.

استنادها چیست؟

استناد به هر مکانی است که اطلاعات NAPW (نام ، آدرس ، شماره تلفن ، نشانی اینترنتی وب سایت) شما در اینترنت بصورت آنلاین و به طور معمول در یک فهرست وب آنلاین یا لیست های تجاری ارائه می شود.

اینها به ویژه برای ایجاد سئو محلی مهم هستند ، زیرا اگر در مکانهایی که افراد به دنبال مشاغل مانند شما هستند ، ظاهر نشوید ، به احتمال زیاد از رقبائی که این کار را انجام می دهند عقب می افتید.

دو نوع استناد وجود دارد: بدون ساختار و دارای ساختار. استنادهای ساختاری به طور معمول در لیست های مشاغل ظاهر می شوند .

سئو محلی

نقل قول های بدون ساختار بیشتر نتیجه مطبوعات و رسانه های اجتماعی است ، که در آن اطلاعات NAPW شما در یک صفحه وب (شاید در سراسر یک خبر محلی در مورد شغل) قابل مشاهده و پیوند باشد ، اما به شکلی ساختار یافته نیست.

دریافت استناد به کسب و کار محلی شما فقط مهم نیست ، بلکه در بهینه سازی جستجوی محلی به عنوان “جدول سهام” شناخته می شود ، مانند این که “اگر استناد دریافت نمی کنید ، نمی توانید بازی کنید”. اگرچه مهم است که این امر جنبه اساسی استراتژی سئو محلی شما باشد ، با ایجاد استناد به وب سایتهای مرتبط ، تحقیقات نشان می دهد که اگر آنها به طور مرتب به روز نشده و پاکسازی نشوند ، می تواند عواقب جدی به همراه داشته باشد.

آیا می دانید؟ 68٪ از مصرف کنندگان می گویند در صورت پیدا کردن اطلاعات نادرست در دایرکتوری های محلی ، استفاده از مشاغل محلی را متوقف می کنند.

چگونه می توانم در جستجوی محلی رتبه خوبی کسب کنم؟

بنابراین اکنون می دانید که سئو محلی چیست ، احتمالاً تعجب خواهید کرد که چگونه در واقع به موفقیت در آن دست یابید! ابتدا توصیه می کنیم خود را با سه عنصر اصلی رتبه بندی جستجوی محلی آشنا کنید:

مجاورت: کسب و کار  شما با جستجوگر چقدر نزدیک است؟

ارتباط: محصولات و خدمات شما با پرس و جو جستجو چقدر مرتبط هستند؟

برجستگی: سایر مصرف کنندگان درباره محصولات و خدمات شما چه می گویند؟

خدمات اصلی سئو محلی چیست؟

با تشکر از ماهیت در حال تحول در موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، سئو محلی می تواند کار زیادی در این زمینه داشته باشد. همیشه در حال تغییر است و می تواند زمان و تلاش زیادی را برای درست انجام گرفتن انجام دهد. به همین دلیل است که بسیاری از آژانس ها و مشاوران سئو سرمایه گذاری در یادگیری نحوه انجام سئو محلی به جای سئو گسترده تر سرمایه گذاری می کنند. این قوانین بسیار متفاوت هستند زیرا شما می خواهید به اهداف مختلفی برسید ، و در بسیاری از موارد مشتری توجه نمی کنند که جستجوی مشاغل آنها در فهرستهای جستجوی محلی و لیست های کسب و کار منجر به تماس مستقیم میشود.

ما برخی از موارد اصلی را که برای دستیابی به موفقیت در سئو محلی کمک می کند ، پوشش داده ایم. اکنون یک مرور کلی در مورد کلیه خدمات سئو محلی که می توانند تغییر ایجاد کنند بیان میکنیم:

وب سایت "محلی سازی"

“محلی سازی” وب سایت شما یعنی باید  شامل نام شهر ، استان یا منطقه شما به طور طبیعی در کل سایت شما باشد. برای مشاغل با چندین مکان ، این می تواند شامل ایجاد صفحات جداگانه یا مراکز محتوا برای مکانهای جداگانه باشد. سایر راهکارها شامل درگیری با رویدادهای محلی و نمایش مقالات و اطلاعات مربوط به آنها در سایت می باشد.

ساختمان استناد

از کارکرد سایت مانند استناد و دایرکتوری های تجارت آنلاین در وبسایتهای دیگر اطمینان حاصل کنید. این امر نه تنها به مشتریان کمک می کند تا شغل شما را پیدا کنند ، بلکه نام ، آدرس ، شماره تلفن و آدرس وب سایت شما (NAPW) در سایت های استناد وجود دارد و افزودن اطلاعات اضافی به فهرست های مشاغل به بهبود رتبه بندی جستجوی شما کمک می کند.

ادعا در مورد لیست کسب و کار من در Google

ادعای صفحه Google برای کسب و کار من گامی اساسی در جهت نمایش کسب و کار شما در ارائه خدمات مهم Google مانند نتایج جستجوی محلی و Google Maps است. GMB (و معادل آن مایکروسافت ، Bing Places for Business) همیشه باید اولین دایرکتوری آنلاین باشد که شما از آن استفاده می کنید.

مدیریت نظرات

بررسیهای اصیل ، صادقانه ، هم برای نشان دادن کیفیت خدمات شما و هم برای ارسال سیگنال به موتورهای جستجو که سایت و خدمات شما قابل اعتماد و مفید هستند بسیار مهم هستند. میزان بررسی هایی که دریافت می کنید ، کیفیت کلی بررسی ها و صلاحیت سایت های بررسی ، همگی از عوامل مهم برای رتبه بندی جستجوی محلی هستند.

دریافت کیفیت ، بک لینک های مربوطه

بک لینک های به دست آمده از وب سایت های با توجه به موتورها کمک می کنند تا سایت شما را به عنوان منبع اطلاعاتی معتبر تشخیص دهند و جنبه «برجستگی» الگوریتم جستجوی محلی را تقویت کنند. پیوندهای روزنامه ها ، وبلاگ نویسان و انجمن های تجاری و همچنین استنادها ، همگی می توانند به بهبود دیده شدن شما در  جستجو کمک کنند.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بهینه سازی وب سایت خود در بهترین راهنمای عملی سئو در کسب و کار محلی داشته باشید.

10 دلیل که خدمات سئو محلی می تواند به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند

مشتریان محلی برای یافتن مشاغل محلی – از طریق دسک تاپ و موبایل – به اینترنت متوسل می شوند

سن کتاب تلفنی چاپ شده به پایان رسیده است (به معنای واقعی کلمه: آخرین صفحات زرد چاپ شده در انگلستان که در ژانویه سال 2019 از BrightLocal در گوشه و کنار دنیا پخش شده بود) ، چرا که هر روز تعداد بیشتری از مردم برای یافتن اطلاعات در مورد مشاغل محلی به اینترنت روی می آورند.

در اینجا برخی از آمارها آمده است:

96٪ از دارندگان رایانه های شخصی جستجوهای محلی را انجام می دهند

46٪ از کل جستجوهای Google محلی است

64٪ از مشتریان محلی از موتورهای جستجو و دایرکتوری ها به عنوان اصلی ترین روش برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند

50٪ از جستجوگران محلی به دنبال اطلاعات شغلی محلی هستند (مانند آدرس یک شرکت یا شماره تلفن)

78 درصد از جستجوهای محلی منجر به خرید آفلاین می شوند

(منابع: Searchengineland.com و Business2community.com)

 

بازاریابی جستجوی محلی بسیار هدفمند و به موقع است.

دلیل اصلی انجام جستجوهای محلی ، یافتن مشاغل محلی است. دومین دلیل شایع ، یافتن محصول یا خدمات است. بسیاری از جستجوگران محلی به دنبال نام تجاری خاص هستند ، اما بسیاری از افرادی که جستجو را شروع  می کنند ، تجارت خاصی در ذهن ندارند.

با استفاده از یادگیری نحوه انجام بازاریابی سئو محلی می توانید موقعیت کسب و کار خود را بهتر کنید پیشنهاد بهتری به مشتریان محلی بدهید وقتی که به دنبال نوعی از  مشاغل شما  هستند . زمان بهتری برای ارتباط با مشتری بالقوه وجود ندارد تا زمانی که واقعاً به شما احتیاج دارند.

جستجوی محلی بالاترین سطح تبادل نظرات را در بین همه کانالهای تبلیغاتی محلی را دارد

اگر یک دلیل فوری می خواهید که چرا سئو محلی مهم است ، همین است. دایرکتوری های آنلاین (مانند Yelp ، Citysearch ، Foursquare و غیره) نام ، آدرس ، شماره تلفن و بعضی اوقات اطلاعات اضافی (مانند فهرست یا توضیحات شغلی) یک کسب و کار را نشان می دهند. فهرستهای محلی بر صفحه اول بسیاری از نتایج جستجوی محلی حاکم است. بازاریابی فهرست محلی (فقط یکی از چندین استراتژی های سئو محلی) دارای نرخ تبدیل بالاتری نسبت به سایر گزینه های تبلیغاتی سنتی تر است – تا 50٪ تبدیل در برخی از فهرست ها. این بدان معناست که با دادن اطلاعات دقیق مشاغل خود در هربار مراجعه به سایت  ، می توانید 1 از 2 هدایت به سایت  تبدیل به مشتری واقعی شوند.

اینترنت موبایل در حال رشد است

بیشتر و بیشتر مشتریان از تلفن های همراه یا رایانه های برای پیدا کردن بهترین مشاغل محلی استفاده می کنند. در واقع ، استفاده از  موبایل 51% در ایالات متحده اکنون در مقایسه با میزان استفاده از دسک تاپ 42% بالاتر است. سئو محلی شامل هم کامپیوتر و هم موبایل را است ، به این معنی که هرگز مشتری بالقوه را از دست نمی دهید.

سئو محلی

سئو محلی منجر به بازده زیاد سرمایه گذاری می شود

برخلاف تبلیغات سنتی (به عنوان مثال روزنامه های محلی ، اعلامیه ها ، نامه های مستقیم ، و غیره) ، با جستجوگرهای محلی ، احتمال هدر رفتن سرمایه بسیار وجود دارد. شما به مشتریان احتمالی می رسید وقتی که به شما احتیاج دارند . این باعث می شود تجارت سئو محلی هم کارآمد و هم مقرون به صرفه باشد.

فقط 44٪ از مشاغل لیست Google My Business را اعلام کرده اند

Google My Business یک لیست رایگان است که Google تقریباً برای هر شغلی در دسترس قرار می دهد. ثبت نام در Google My Business می تواند به افزایش شانس حضور در نتایج جستجوی محلی در Google کمک کند. علاوه بر این ، بسیاری از مشاغل محلی هنوز اهمیت بازاریابی آنلاین را درک نکرده اند. این باعث می شود که درب پیش روی شما باز شود تا بتوانید قبل از شروع رقبا ،کار  خود را آغاز کنید و رقابتی تر شوید.

بسیاری از بهترین فرصتهای جستجوگرهای محلی بصورت رایگان هستند  (در حال حاضر!)

ثبت کسب و کارتان در Google My Business  رایگان است. این یعنی تبلیغ رایگان برای شغل شما!

فقط 20٪ از بزرگسالان از روزنامه های چاپی خبر می گیرند

رسانه های تبلیغاتی سنتی رو به کاهش است. در حقیقت ، کمتر و کمتر مردم روزنامه های محلی را می خوانند. آمارهای اخیر نشان می دهد برخی از روزنامه های محلی در 20 سال گذشته 80٪ از خوانندگان خود را از دست داده اند. چرا؟ زیرا روز به روز تعداد بیشتری از افراد برای اخبار و اطلاعات محلی خود در مورد مشاغل محلی به اینترنت روی می آورند.

بررسی های مثبت باعث می شود که 91٪ از مصرف کنندگان بیشتر از کسب و کار شما استفاده کنند

نظر دهی قوی و مثبت  عامل اصلی موفقیت بسیاری از مشاغل محلی است. بنابراین شهرت آنلاین شرکت خود را افزایش دهید ، از مشتریان قابل اعتماد بخواهید که یک بررسی مثبت درباره تجارت شما به صورت آنلاین بگذارند – و صدها مشتری جدید را جذب کنید.

مشتریان محلی برای یافتن اطلاعات در مورد شغل شما به اینترنت متکی هستند

این روزها ، مردم برای یافتن اطلاعات در مورد انواع محصولات و خدمات به اینترنت وابسته هستند ،حال آنکه به استفاده از جستجوی سنتی  ویا به طور بیشتر و بیشتر ، جستجوی صوتی برای یافتن مشاغل محلی به اینترنت میپردازند. اگر کسب و کار شما در نتایج جستجوی محلی یافت نشد ، مشتریان جدید را از دست نخواهید داد. اجرای انواع استراتژی های محلی جستجوگرها برای تجارت شما می تواند به شما کمک کند تا در نقشه اینترنت برای مشاهده مشتری های آینده ظاهر شوید!

تجارت خود را با استفاده از سئو محلی رشد دهید

این روند بازاریابی محلی جستجوی محلی اکنون قوی است و آنها فقط در آینده قوی تر و قابل توجه تر خواهند شد ، به ویژه با توجه به اینکه Google علاقه دارد تجربه جستجوی محلی را از وب سایت شما دور نگه دارد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما بتوانید از خدمات سئو محلی استفاده کرده و تجارت خود را قبل از اینکه رقبایتان به موفقیت برسند ، رونق بخشید. کلیه مشاغل محلی ، از بالگردها و سازندگان گرفته تا گل فروشی ها و حسابداران ، می توانند تجارت خود را بهبود بخشیده و از طریق بازاریابی سئو محلی ، درآمد بیشتری کسب کنند ، بنابراین امروز شروع کنید!

چرا از BrightLocal برای سئو محلی استفاده می کنیم؟

BrightLocal از سال 2009 به مشاغل محلی ، مشاغل چند مکانه و متخصصان سئو کمک کرده است تا موقعیت های خود را در بازار جستجوی محلی بهبود بخشند .

رتبه بندی های خود را درک کنید

صدها کلمه کلیدی را در Google ، Bing و Yahoo دنبال کنید. تفصیل رتبه بندی های طبیعی ، موبایل و نقشه ها را مشاهده کنید. رتبه بندی ها را در برابر رقبای خود مقایسه کرده و “گزارش های جدید” را برای مشاهده روند رتبه بندی برای مکانهای مختلف ایجاد کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد جستجوگر رتبه محلی جستجوی محلی BrightLocal کسب کنید

شهرت خود را مدیریت کنید

با ردیابی و تجزیه و تحلیل نظرات آنلاین خود در 35+ سایت از جمله Google My Business ، Yelp ، Facebook ، Foursquare ، Tripadvisor و موارد دیگر ، شهرت کسب و کار خود را رصد کرده و رشد دهید. به مشتریان راهنمایی کنید که بررسی هایی را در سایت هایی که بیشتر از همه برای شما مهم هستند ، بگذارند و مستقیماً به بررسی های Google و Facebook در یک ابزار واحد پاسخ دهند.

درباره مدیر اعتبار سایت BrightLocal اطلاعات بیشتری کسب کنید.

استنادهای دقیق را به سرعت و به طور مؤثر بسازید

این که آیا شما از تیم استناد کتابچه راهنمای کاربر یا موارد ارسالی جمع استفاده می کنید ، خدمات ایجاد استناد ما می تواند داده های شما را به هزاران فهرست کسب و کار آنلاین ، برنامه های تلفن همراه و خدمات نقشه برداری در سراسر جهان سوق دهد ، از ثبات NAPW و دید بالاتر در جستجوی محلی.

منبع

آخرین مطالب