بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، استفاده از سیستم عامل های شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود برای ایجاد نام تجاری شما ، افزایش فروش و ترافیک وب سایت است. این شامل انتشار مطالب فوق العاده در پروفایل های شبکه‌های اجتماعی ، گوش دادن و درگیر شدن طرفداران شما ، تجزیه و تحلیل نتایج شما و اجرای تبلیغات شبکه‌هایاجتماعی است.

خلاصه ای از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، استفاده از سیستم عامل های شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود برای ایجاد نام تجاری شما ، افزایش فروش و ترافیک وب سایت است. این شامل انتشار مطالب فوق العاده در پروفایل های شبکه‌های اجتماعی ، گوش دادن و درگیر شدن طرفداران شما ، تجزیه و تحلیل نتایج شما و اجرای تبلیغات شبکه‌هایاجتماعی است.

پنج ستون اصلی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

استراتژی برنامه ریزی

انتشار  

گوش دادن و درگیرشدن مخاطب

تجزیه و تحلیل 

گزارشگری  تبلیغات

1. استراتژی

قبل از اینکه مستقیماً شیرجه بزنید و چیزی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید ، بگذارید قدمی به عقب برداریم و به تصویر بزرگتر نگاه کنیم. اولین قدم این است که در مورد استراتژی شبکه‌های اجتماعی خود فکر کنید.

اهداف شما چه هستند؟

چگونه شبکه‌های اجتماعی می توانند به شما در دستیابی به اهداف تجاریتان کمک کنند؟ برخی از مشاغل برای افزایش آگاهی از برند خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده می کنند ، برخی دیگر از آن برای هدایت ترافیک وب سایت و فروش استفاده می کنند. شبکه‌های اجتماعی نیز می توانند به شما در ایجاد تعامل در مورد نام تجاری شما، ایجاد یک جامعه، و از آن به عنوان یک کانال پشتیبانی از مشتری استفاده کنند.

می خواهید روی کدام رسانه اجتماعی تمرکز کنید؟

عمده شبکه‌های اجتماعی ، که در بالا به آنها اشاره شد ، Facebook ، Instagram، Twitter، LinkedIn، Pinterest، YouTube و Snapchat هستند. همچنین پلت فرم های شبکه‌های اجتماعی همیشه در حال تحول هستند.

وقتی فیس بوک شروع به کار کرد ، افراد فقط می توانستند فقط متن را به اشتراک بگذارند. اکنون ، قالب های محتوایی زیادی مانند تصاویر ، فیلم ها ، فیلم های زنده و استوریها وجود دارد. از این رو ، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی همواره در حال تغییر است.

ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا با آخرین تغییرات و استراتژی ها برای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی ، به روز باشید. در اینجا چند منبع برای شروع کار آمده است:

وبلاگ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی وبلاگ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بافر آخرین استراتژی ها و ابزارهای رسانه اجتماعی را برای فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و موارد دیگر پوشش می دهد.

راهنمای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی راهنمای کامل از مبتدی برای ایجاد یک برنامه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ، برای افرادی که در شبکه‌های اجتماعی جدید هستند و به دنبال راهی ساده برای شروع هستند.

راهنمای گوش دادن و نامزدی شبکه‌های اجتماعی به همین دلیل است که فکر می کنیم گوش دادن و تعامل در شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است و چگونه می توانید بر چالش های ایجاد یک استراتژی موفق غلبه کنید.

راهنمای تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی اطلاعات و بینش های زیادی در داده های شبکه‌های اجتماعی شما وجود دارد. در اینجا هفت نکته ساده ، سریع و کاربردی در زمینه تحلیل شبکه‌های اجتماعی ارائه شده است.

راهنمای تبلیغات شبکه‌های اجتماعی در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. دشوار است بدانید که دقیقاً از کجا یا چگونه شروع کنید. در اینجا بازاریابان همه چیزرا باید درباره تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بدانند.شبکه‌های اجتماعی کوچکتر و به روز دیگری مانند Tumblr ، Tik Tok و Anchor و سیستم عامل های پیام رسانی اجتماعی مانند Messenger ، WhatsApp و WeChat وجود دارند. هنگام شروع کار ، بهتر است چند سیستم عامل را انتخاب کنید که فکر می کنید مخاطب هدف شما بیشتر در آن فعال است.

 چه نوع محتوایی را می خواهید به اشتراک بگذارید؟

چه نوع محتوایی مخاطبان هدف شما را با بهتر جذب میکند؟آیا تصاویر ، فیلم ها یا پیوندها است؟ آیا محتوای آموزشی یا سرگرم کننده است؟ مکان خوبی برای شروع ایجاد شخصیت بازاریابی است که به شما در پاسخ به این سؤالات کمک می کند. و این لازم نیست برای همیشه ثابت شود؛ همیشه می توانید استراتژی خود را با توجه به عملکرد پست های شبکه‌های اجتماعی خود تغییر دهید. برای کمک به شما در ایجاد یک استراتژی عالی در شبکه‌های اجتماعی ، در اینجا راهنمای بلند و گام به گام ما برای ایجاد استراتژی شبکه‌های اجتماعی و برنامه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ارائه شده است.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

2. برنامه ریزی و انتشار

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای مشاغل کوچک معمولاً با حضور مداوم در شبکه‌های اجتماعی آغاز می شود. نزدیک به سه میلیارد نفر (3،000،000،000!) از شبکه‌های اجتماعی استفاده می کنند.

با حضور در سیستم عامل های شبکه‌های اجتماعی ، به برند خود فرصتی می دهید تا توسط مشتریان آینده خود کشف شود.

انتشار در شبکه‌های اجتماعی به آسانی به اشتراک گذاری یک پست وبلاگ ، یک تصویر یا یک فیلم در یک بستر رسانه اجتماعی است. درست مانند این است که چگونه می توانید در پروفایل شخصی Facebook خود به اشتراک بگذارید.

اما شما می خواهید به جای ایجاد و انتشار مطالب به صورت خودجوش ، مطالب خود رااز قبل برنامه ریزی کنید.

همچنین برای اطمینان از به حداکثر رساندن دسترسی خود در شبکه‌های اجتماعی ، باید مطالب بسیار خوبی را که مخاطب شما دوست دارد ، در زمان بندی و فرکانس مناسب منتشر کنید.

اکنون ابزارهای مختلف برنامه ریزی شبکه‌های اجتماعی از جمله Buffer Publish وجود دارد که می توانند به شما در انتشار مطالب خود به صورت خودکار در زمان دلخواه خود کمک کنند. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما امکان می دهد در مواقعی که احتمالاً با محتوای شما درگیر هستند ، به مخاطبان خود برسید.

3. گوش دادن و تعامل

با پیشرفت کسب و کار و شبکه‌های اجتماعی شما ، مکالمات مربوط به نام تجاری شما نیز افزایش می یابد.

مردم در مورد پست های شبکه‌های اجتماعی شما اظهار نظر می کنند ، شما را در پست های شبکه‌های اجتماعی خود برچسب گذاری می کنند یا مستقیماً به شما پیام می دهند.

حتی ممکن است افراد بدون اطلاع به شما در مورد مارک شما در شبکه‌های اجتماعی صحبت کنند.

بنابراین شما می خواهید مکالمات شبکه‌های اجتماعی در مورد نام تجاری خود را کنترل کنید. اگر این یک نظر مثبت است ، شما فرصتی برای لذت بردن از آنها دارید.

در غیر این صورت ، می توانید قبل از وخیم تر شدن وضعیت ، پشتیبانی را ارائه داده و وضعیت را اصلاح كنید.

می توانید همه اعلان های خود را به صورت دستی در تمام سیستم عامل های شبکه‌های اجتماعی بررسی کنید اما این کارآمد نیست و شما پست هایی را مشاهده نمی کنید که مشخصات رسانه اجتماعی اجتماعی کسب و کار شما را نشان نمی کنند.

در عوض می توانید از ابزار گوش دادن و تعامل در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید که تمام ذکر های شبکه‌های اجتماعی شما را جمع می کند پیام ها ، از جمله پست هایی که نماد شبکه‌های اجتماعی کسب و کار شما را نشان میدهند.

 4- تحلیل

در طول راه ، خواه در حال انتشار محتوا هستید یا در شبکه‌های اجتماعی مشغول به کار هستید ، می خواهید بدانید که بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما چگونه انجام می شود.

آیا نسبت به ماه گذشته در شبکه‌های اجتماعی به افراد بیشتری می رسید؟ ماهانه چند ذکر مثبت در مورد برندتان وجود دارد؟ چند نفر از هشتگ نام تجاری شما در پست های شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کردند؟

خود سیستم عامل های شبکه‌های اجتماعی سطح اساسی چنین اطلاعاتی را ارائه می دهند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد تجزیه و تحلیل های عمیق تر یا به مقایسه راحتر در میان سیستم عامل های شبکه‌های اجتماعی ، می توانید از طیف گسترده ای از ابزارهای تحلیلی شبکه‌های اجتماعی موجود مانند Buffer Analyze استفاده کنید.

5. تبلیغات

هنگامی که بودجه بیشتری برای رشد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی خود دارید ، زمینه ای که می توانید در نظر بگیرید تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی به شما امکان می دهد تا مخاطبان وسیع تری نسبت به کسانی که شما را دنبال می کنند ، برسید.

سیستم عامل های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی امروزه آنقدر قدرتمند هستند که می توانید دقیقاً مشخص کنید که چه کسی تبلیغات خود را به نمایش می گذارد.

شما می توانید بر اساس جمعیت شناسی ، علایق ، رفتارها و موارد دیگر ، مخاطبان هدف ایجاد کنید.

هنگامی که بسیاری از کمپین های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی را به طور همزمان اجرا می کنید ، می توانید از یک ابزار تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد تغییرات عمده ، اتوماسیون فرایندها و بهینه سازی تبلیغات خود استفاده نمایید.

بافر از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی استفاده می کند

منابع بازاریابی شبکه‌های اجتماعی سکوهای شبکه‌های اجتماعی همیشه در حال تحول هستند.

وقتی فیس بوک برای اولین بار شروع به کار کرد ، افراد فقط می توانستند متن به روزرسانی اشتراک بگذارند. اکنون ، قالب های محتوایی زیادی مانند تصاویر ، فیلم ها ، فیلم های زنده و Stories وجود دارد.

از این رو ، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی همواره در حال تغییر است. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا با آخرین تغییرات و استراتژی ها برای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی ، به روز باشید.

در اینجا چند منبع برای شروع کار آمده است: وبلاگ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی وبلاگ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بافر آخرین استراتژی ها و ابزارهای رسانه اجتماعی را برای فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و موارد دیگر پوشش می دهد.

راهنمای بازاریابی شبکه‌های اجتماعیراهنمای کامل مبتدی برای ایجاد یک برنامه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ، برای افرادی که در شبکه‌های اجتماعی جدید هستند و به دنبال راهی ساده برای شروع هستند.

راهنمای گوش دادن و نامزدی شبکه‌های اجتماعی به همین دلیل است که فکر می کنیم گوش دادن و تعامل در شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است و چگونه می توانید بر چالش های ایجاد یک استراتژی موفق غلبه کنید.

راهنمای تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی اطلاعات و بینش های زیادی در داده های شبکه‌های اجتماعی شما وجود دارد.

در اینجا هفت نکته ساده ، سریع و کاربردی در زمینه تحلیل شبکه‌های اجتماعی ارائه شده است.

راهنمای تبلیغات شبکه‌های اجتماعی در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

دشوار است بدانید که دقیقاً از کجا یا چگونه شروع کنید. در اینجا همه چیز باید بازاریابان درباره تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بدانند. 

با توجه به سابقه کاراوب در امور تبلیغات شبکه های اجتماعی کلیه خدمات مربوط به این حوزه پذیرفته می‌شود.

منبع

آخرین مطالب

سی آر ام

CRM چیست

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. همانطور که از نام آن پیداست ، نرم افزار CRM سیستمی برای مدیریت روابط با مشتریان است. برای