ایمیل مارکتینگ

اهمیت ایمیل مارکتینگ در سال 2020 و اینکه چرا باید به آن اهمیت دهید

ایمیل مارکتینگ

استراتژی های بازاریابی دیجیتال تقریباً در  هر برندی استفاده می شود. اما بسیاری از استراتژیست ها می خواهند بدانند چگونه می توانند با کمترین هزینه از بودجه بازاریابی دیجیتال و بالاترین بازده را بدست آورند.

بیش از 56٪ از جمعیت جهانی به اینترنت دسترسی دارند و تقریباً همه افراد دارای یک آدرس ایمیل فعال هستند. بنابراین اهمیت ایمیل مارکتینگ (و به طور کلی بازاریابی دیجیتال) از همیشه بیشتر است.

اگر یک بازاریاب دیجیتال هستید ، شاید تعجب نکنید که چگونه می توانید از ایمیل استفاده کنید تا در زمان مناسب به مخاطبان خود با محتوای مربوطه برسید. یا شاید شما می خواهید بدانید که چگونه می توانید ایمیل را در استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود بگنجانید تا مکمل بقیه پکیج دیجیتال مارکتینگ شما شود.

شاید شما در مورد اینکه بازار یابی ایمیلی در سال 2020 از چه اهمیتی برخوردار است کنجکاو باشید.

منبع

همه از ایمیل استفاده می کنند.

تا سال 2022 ، Radicati تخمین می زند 4.25 میلیارد کاربر ایمیل بطور متوسط 1.86 حساب ایمیل را حفظ می کنند. از سال 2019 ، 4.33 میلیارد نفر در سراسر جهان به اینترنت و 3.93 میلیارد به ایمیل دسترسی دارند. معمول است که افراد – به ویژه جوانان – دارای دو یا چند آدرس ایمیل فعال باشند. بسیاری از آنها از یک ایمیل برای موارد شخصی استفاده می کنند (مانند رسانه های اجتماعی) ، دیگری برای لیست های پستی و تبلیغات برند و دیگری برای کار یا تجارت. برای انجام کارهای آنلاین بصورت آنلاین ، مانند ثبت نام در فیس بوک یا بانکداری آنلاین ، یک آدرس ایمیل لازم است ، بنابراین تقریباً در مورد هر کس که دسترسی به اینترنت دارد ، آدرس ایمیل معتبری دارد. 

طراحی و درست کردن ایمیل نسبتاً آسان است

آیا می خواهید با بودجه مشاغل کوچک ایمیل های سفارشی چشم نواز ایجاد کنید؟ وقتی با یک ارائه دهنده خدمات معتبر ایمیل مانند Ema وارد سیستم شوید ، می توانید این کار را انجام دهید. برای مشاغل کوچک این بسیار زیاد است زیرا می توانید کمپین های شگفت انگیز بازاریابی ایمیل را در همان سطح مارک های بزرگ و بدون اطلاع از کد نویسی ایجاد کنید. در واقع در سیستم Ema با دراگ و دراپ کردن به راحتی میتوانید کمپین ها را ایجاد کنید.

ایمیل مارکتینگ

پس از اتمام طراحی خبرنامه ، اطلاعیه یا طراحی تبلیغاتی ، می توانید الگوهای خود را ذخیره کنید .

اهمیت ایمیل مارکتینگ برای پیوند دادن سایر استراتژی های دیگر

ایمیل یکی از بهترین راهها برای ارتقاء سایر استراتژی های بازاریابی دیگر است زیرا ارتباط مستقیمی با مخاطبان شما ایجاد می کند.

رسانه های اجتماعی

بیشتر ارائه دهندگان خدمات ایمیل دارای پاورقی های premade با نمادهای رسانه های اجتماعی هستند تا بتوانید پیوندهایی به Facebook ، Twitter یا سایر صفحات اجتماعی خود درج کنید.

همچنین می توانید کمپین های خود را برای اشتراک گذاری آسان اجتماعی تنظیم کنید. به عبارت دیگر ، مشترکین شما می توانند با کلیک بر روی یک دکمه ، یا URL را کپی و پیست، تا به همان روشی که یک صفحه فرود را به اشتراک می گذارند ، یک کمپین را به اشتراک بگذارند.

سرانجام ، شما می توانید نظرات کاربر ، پست ها و فیدهای اجتماعی خود را جاسازی کنید تا مشترکین شما هر جا که بصورت آنلاین قطع شوند با شما ارتباط برقرار کنند.

Urban Outfitters  ایمیل بصری دلپذیر را در کنار هم قرار می دهد تا داغترین پست ها (و محصولات) را با توجه به مخاطبان اینستاگرام خود برجسته کند. به دکمه های اشتراک گذاری در انتهای ایمیل نیز توجه داشته باشید.

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی محتوا

ایمیل ابزاری مناسب برای تبلیغ بهترین پست های وبلاگ شما است. 77٪ از مردم ایمیل را برای تبلیغات مبتنی بر اجازه ترجیح می دهند. به راحتی فراموش می شود که رسانه های اجتماعی از نظر فنی مبتنی بر مجوز هستند زیرا اغلب چنین احساسی ندارند. با ایمیل ، مردم به طور داوطلبانه آدرس ایمیل خود را به شما داده اند ، بنابراین می دانید که آنها می خواهند از شما بشنوند و محتوای وبلاگ شما را بخوانند. بازاریابی Sherpa دریافت که 19٪ از افراد هنگامی ، که مارک ها دائماً سعی در فروش چیزی به آنها دارند ،آنها را از  لیست نامه های پستی جدا میکنند. در اولویت قرار دادن پست های وبلاگ ، پادکست ها ، راهنمایی ها ، آموزش ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و سایر مطالب ارزشمند از طریق ایمیل بر روی محتوای تبلیغاتی به نفع شماست. شما می توانید با استفاده از خبرنامه های خیره کننده و فیدهای RSS سفارشی از مطالب خود استفاده کنید. فروشگاه فضای باز ایالات متحده همیشه شامل نسبت خوبی از مطالب جالب و بسته های پیشنهادی  در تبلیغات ایمیل خود است.

ایمیل مارکتینگ

 وبینارها

افرادی که صفحات اجتماعی شما را دنبال می کنند ، همیشه پست های شما را نمی بینند ، مگر اینکه آنها را تبلیغ کنید (که می تواند برای شما هزینه داشته باشد) ، بنابراین این صفحات  بهترین مکان ها برای تبلیغ چیزی مانند وبینار نیستند. با این وجود ، از طریق ایمیل ، مشترکان شما واقعاً می خواهند از شما بشنوند ، بنابراین به احتمال زیاد آنها به سادگی به وبینارهای شما پاسخ مثبت می دهند.

رویدادهای دنیای واقعی

رسانه های اجتماعی می توانند در هنگام تبلیغ رویدادها دچار حساسیت شوند. برای اینکه مردم بتوانند به فعالیت خود بپردازند ، اغلب باید اطلاعات ارزشمند زیادی را به اشتراک بگذارید ، و ارسال ها خارج از نظم نشان داده می شوند. با استفاده از ایمیل می توانید یک دنباله فعال برای رویدادهای خود ایجاد کنید. این گزینه به شما امکان می دهد تا وقت خود را برای توضیح شرکت کنندگان و اهداف رویداد صرف کنید. همچنین می توانید پیوندها را به راحتی تعبیه کنید تا خوانندگان بتوانند RSVP کنند و رویداد را به تقویم خود اضافه کنند. 

دسترسی مخاطبان و تحلیلهای آنها را کنترل کنید

شما همچنین می توانید فعالترین و درگیرترین مشترکین خود ، که به شما کمک می کنند کمپین های retargeting – از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی را ارسال کنید – پیگیری کنید ، بنابراین همیشه می دانید که منابع بازاریابی خود را به کجا اختصاص دهید. به علاوه ، می توانید الگوهای ، روندها و بازارهای جدید را شناسایی کنید.

ایمیل مارکتینگ

سرمایه گذاری در جمع آوری اخلاقی دادهها

بازاریابی ایمیل یکی از دقیقترین روشهای بازاریابی در جهان پس از GDPR است. در ابتدا ، این فکر ممکن است باعث شود که بازاریابان گیج شوند. اما این در واقع یک چیز خوب است زیرا این بدان معنی است که مارک ها باید نسبت به جمع آوری داده های شخصی خود ، حریم مشترکین را در اولویت قرار دهند. 78٪ از مشتریان می گویند در صورت استفاده از شخصی سازی تجربه خود از طریق کانال هایی مانند ایمیل ، به دادن اطلاعات شخصی خود به شرکتها اعتماد دارند. از آنجا که ایمیل به شما امکان دسترسی نامحدودی به رفتار مشترکان می دهد ، می توانید در مورد علاقه ها و عادات آنها برای ایجاد کمپین های هدفمند بیشتر بدانید. شخصی سازیکردن در سال 2020 نه تنهامهم است بلکه حالت ضرورت رت نیز داراست. برای شخصی سازی بیشتر ایمیل های خود ، هدایت سایر کمپین های بازاریابی دیجیتال و حتی برنامه ریزی تصمیم گیری در مورد تجارت آینده ، برای جمع آوری داده های با کیفیت نظرسنجی را برای مشترکین وفادار و فعال خود ارسال کنید.

شما نمی توانید روابط را کنترل کنید – و این اشکالی نداردبیش از 75٪ از افراد بازاریابی از طریق ایمیل را ترجیح می دهند زیرا به نحوی میتوانند روابط را کنترل کنند. برای مصرف کنندگان ، ایمیل دارای یک طراوت تازه به نسبت تبلیغات مزاحم رسانه های اجتماعی است. چرا؟ زیرا اگر چیزی را که دوست ندارند ببینند ، می توانند به راحتی لغو اشتراک کنند. به علاوه ، ایمیل از طریق قوانین GDPR و قوانین ضد هرزنامه بسیار تنظیم می شود. امیدوارم این شما را نترساند ، زیرا اینها چیزهای خوبی هستند. مردم همیشه دقیقاً می دانند که آدرس ایمیل آنها را چگونه و از کجا دریافت کرده اید. از آنجا که شما فقط آدرسهای ایمیل را از افرادی که تصمیم می گیرید از شما بشنوند جمع می کنید ، هرگز در کمپین های خود اتلاف زمان و هزینه ندارید.

 مشترکین خود را ترغیب کنید تا کنترل بیشتری در رابطه برقرار کنندبازاریابان هنگامی که آنها را ترغیب به کنترل صندوق ورودی خود می کنند ، اعتماد مشترکان خود را به دست می آورند. چگونه این کار را می کنید؟ در انتهای همه کمپین های ایمیل خود ، پیوندی را به یک مرکز ترجیحی وارد کنید و همه مشترکان جدید را برای پر کردن آن صفحه بخواهید. مطابق نظرسنجی بازاریابی شرپا ، 45٪ از افراد از لیست نامه های پستی لغواشتراك می كنند زیرا ایمیلهای زیادی دریافت می كنند (یا از یك مارك یگانه یا به طور كلی). 91٪ دیگر از مردم به دلیل عدم رضایت از مطالب را یا این کمپین خیلی تبلیغاتی ، عمومی لغو اشتراک میکنند.

یک مرکز ترجیحی به مشترکان شما امکان می دهد مشخص کنند دقیقاً چند بار مایل به ارسال ایمیل باشند و چه نوع محتوایی را می خواهند برای آنها ارسال شود. در اینجا مثالی از یک مرکز ترجیحی توسط Brooks Running آورده شده است.

ایمیل مارکتینگ

در خط مقدم اتوماسیون و فناوری باشید

فکر می کنید داغترین فناوری بازاریابی فقط با بودجه گسترده در دسترس مارک های بزرگ است؟ اینطور نیست

ارائه دهندگان خدمات پست الکترونیکی به شما امکان می دهند به ویژگی های اتوماسیون برش دسترسی پیدا کنید تا یک تجربهعالی ایجاد کنید که 84٪ مشتریان می گویند کلید پیروزی در کسب و کارشان است.

تقسیم بندی

سفر مشتری

ارتباطات پس از خرید

تعامل مجدد

تست A / B

ایمیل مارکتینگ

جمع بندی

اهمیت بازاریابی ایمیل فقط طی چند سال گذشته رو به رشد بوده است. ما در این مقاله زیاد بحث کرده ایم ، بنابراین در اینجا چند مورد وجود دارد که امیدواریم آنها را مد نظر قرار دهید:

  • تقریباً هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد ، حداقل یک آدرس ایمیل فعال دارد
  • ایمیل ادغام همه فعالیتهای بازاریابی دیجیتال را آسان می کند
  •  
  • بازاریابی از طریق ایمیل به شما این امکان را می دهد که روابط شخصی با مخاطبان خود برقرار کنید
  • مشترکین شما کنترل روابط را کنترل می کنند – و این یک چیز خوب است

کاراوب با تکیه بر دانش خود کلیه امور مربوط به ایمیل مارکتینگ را انجام  میدهد.

آخرین مطالب

سی آر ام

CRM چیست

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. همانطور که از نام آن پیداست ، نرم افزار CRM سیستمی برای مدیریت روابط با مشتریان است. برای